2010. január 19., kedd

Hétvége utáni paradox helyzetek

A hétvége... hát, igen...
inkább nem is írok semmit róla :D Mesél ez a kép helyettem :)




Tegnap kaptam egy levelet, egy kedves nénitől, jópár éve egy kutatótáborban ismertem meg. Most írt vissza karácsonyra, de nagyon jól esett. Főleg a végén egy mondata: "Írjál (nevem)....kém, ha van egy kis időd öreganyádra, azt is jó volna tudni, ..." Most már nincs körülöttem idősebb személy, pedig hiányoznak...

"Ülnek szótalanul kezük ölükben
egyre közelebb a földhöz
egymáshoz bújnak
és nem zavarják a dolga után igyekvő embert
Helyükre ismét öregek ülnek
nézik az egyforma alkonyokat
s az ablak előtt elhaladó
nem veszi észre őket."

Ma kész vagyok, teljesen szétestem. Nincs kedvem programozni. Ráadásul most még egy meló jött egy ismerős által. Nincs kedvem, mert az a helyzet, hogy sok pénzt nem kérhetek, mivel ismerős, inkább ezért nem is vállalom, asszem. Nem  üzletembernek születtem, ha mégis annak, nincs elég bőr a pofámon, anélkül meg nem érdemes.
Szétesésem jeleként, íme egy feladvány :D

Három meleg egy hotelben három szobát vesz ki :D A recepciós 30$-t kér el, fejenként 10-10 $. Este észreveszi a recepciós, hogy sokat kért el. Hívja a mindenes boyt, hogy vigye fel a fiúknak a visszajáró 5$-t. A homofób boy eltesz 2$-t, mivel egy idő után sikerül rájönnie, hogy az 5 nem osztható 3-mal :D Így visszaad a srácoknak 1-1 $-t.
Szóval a srácok fizettek fejenként 9$-t, az 9x3=27$, és a homofóbnál van 2$. Az 29$. Hová tűnt 1$????
Várom a megfejtéseket? :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése