2010. január 12., kedd

Bon soire á tous!

Üdvözlet mindenkinek!
Magam is tiszteletemet teszem a Párom blogján. Igyekszem a jövőben egyre több bejegyzést vésni eme remek helyre és talán átadni valamit a kedves olvasónak. Nem biztos, hogy sikerül de megpróbálom.
Nagyon fura volt a mai napom. Így utólag visszagondolva érdekes volt, hogy reggel siettem a melóba, pedig abszolut nem voltam késésben. Mégis szinte mindenkit megelőztem az úton. Mondjuk válogatott barmokkal találkozhattam ma is, mert nem hiszem el, hogy 60-70-nél nem tud többel menni a paraszt. Na mindegy. Beértem és kezdődött az agyrém. Elkezdtem összeállítani a cafeteriámat. Na mondanom sem kell, faszán összerakták... Beléptem egy egészségpénztárba, a nagy részét oda pakolom. Majd csináltatok belőle szemüveget, meg veszek kontaktlencsét szarásig. Majd jött egy telefon, amit kihagytam volna. Rossz híreket kaptam :-(. Onnantól kezdve a meló nagyrészt félretéve :-). Csóró főnököm meg pont tegnap nyomatta a hegyibeszédet a munkaidő hatékony kihasználásával kapcsolatban. Mindegy, szarok rá. Közben sokkoltam az Angyalom ezzel azzal. Bocsi. Aztán vásárlás, majd hazaértem és várt a posta. 2:1. A 2 jó, hogy visszakaptam egy negyed éves kötelező biztosítás díjat, 'asszem kétszer fizettem, meg jött eredmény, ami pofánvágta a napközbeni telefont. Az 1 negatív viszont, hogy megjöttek az autók idei KGB csekkjei és az egyikre többet kell fizetnem, mint számítottam.
Na, csókoltatok mindenkit, főként a másik írkászt :-)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése