2009. november 16., hétfő

14 hét, 17 nap nyoma 10 nap alatt

    
Bennünk van, belénk van égetve, örökösen, és ezért hiányzik ennyire, ezért van az univerzumi űr bennünk, ezért sóvárgunk utána, ezért eped a szívünk.

Megírtam a szakdogámat! Összejött 10 nap alatt, és elég tűrhető lett.
10 nap, minden nap egy külön kényszer, az utolsó napokban már csak délutánonként volt erőm újból nekikezdeni. De meglett!
Közben rengeteget álmodtam, egy olyan élőlény, aki nagyon ritkán álmodik. Talán mert a kelleténél többet aludtam, mert sokat döglődtem az ágyban délelőttig, és járt az agyam.
Pedig ez a tíz nap egy szabadság volt, lett volna. De inkább nagyapámról álmodtam sokat-sokat, és nagymamáról, akivel csak talán kétszer találkoztam a virtuális világomban.

Álmok, rémálmok.

Lángoló traktor, amelyet nagyapám vezet... fehér, halálsápadt nagymamám mellett édesanyám...

felriadások után egyre nagyon tétlenségérzet... beleborzongok nagyapám halálesetébe, az életébe, a sorsába, magamba...
egyre nagyobb tétlenségérzet...Egyedül kell éljen egy édesanyának, aki mindent megtett a gyerekeiért, aki mindent megtett a családért, az ismerőseiért, a betegeiért, az állatainkért.
Egyedül maradni a hétköznapokban, hétvégenként. Teljesen egyedül! Hazaérsz és nincs kihez szólj, egy árva szót sem! Nincs kinek megoszd azonnal a gondolataidat, nincs kedv főzni, minek?, nincs élet. Hazaérni. Egy hideg szobába. És bőg 3 tehén.
Fáradtan ellátja őket, mert legalább azok társaság, "órákig elvakargatom őket".

Álmok, rémálmok, nyomasztó tétlenségérzettel.

Honvágyam lett a napokban 7 év után először. 14 hete nem érintettem édesanyámat, nem éreztem az otthoni környezetet, nem láttam a kertünket, nem adtam enni az tyúkoknak, a marháknak, nem voltam a veteményesben. 14 hét!

Szerencsére honvágyamat mérsékli egy másik vágyódás is. Ez sem inkább fizikai, hanem a lelkem, a mindennapjaim kiegészítő részét megvalósító Angyalom iránti vágy. 17 napja hiányzik a bőre lágy, finom érintése, illata, a mellkasán való megnyugvás, egymás karjainkba való fonódás, lélegzetének érzése, ahogy beszívom én is, ahogy etet, ahogy rám néz, ahogy VAN.

10 nap, szakdoga, felelősségtudat, önemésztés, honvágy, vágyódás...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése