2010. február 8., hétfő

Rettenetesen gyűlölöm magam!

Gyötör a lelkiismeretem!

Az ember megtesz olyan dolgokat, ami a másik számára jó, de neki nem annyira! Sok könyörgés után én is megtettem. Tudtam, hogy számára nagyon hiányzik és megérdemel ennyit, meg meghonorálta is, de legbelül TUDTAM, h nem kellene, ellentmond önmagammal, meg szarul éreztem magam közbe is, megbeszélve utána... Alig vártam, h utána fölhívhassam az Egyetlenem!

Ha nem is tudod, de érzed, h amit csinálsz az nem helyes, nem jó akkor NE TEDD!! Ha meg pláne picit is szarul esik, akkor főleg ne tedd! Ha nem érti meg a másik, akkor FUSS EL! Akkor is ha megérdemlené! Mert Te teszed meg, nem a másik, csak is Te, senki más helyetted és ezt utána érezni is fogod! Én nem futottam...

Gyűlölöm magam!!

2 megjegyzés:

HungaryBoy írta...

Ne gyűlőld magad... mindenki mást lehet!

csillagzápor írta...

Igazad van, kicsit szigorú vk magamhoz, és érzékeny, de ha nem így lenne, nem így éreznék, akkor nem én lennék... Viszont nem kell gyűlölni senkit (kivéve a politikusokat :D ), de akit ismerek közelebbről nem is tudnék, csak belegondolom magam a helyzetükbe és próbálom megérteni, ha nem tom elfogadom, h ezek :)

Megjegyzés küldése